Już od kwietnia zapraszamy Państwa pociechy na spersonalizowane zajęcia neurodydaktyczne, które są dedykowane indywidualnym potrzebom i celom rozwojowym uczniów szkoły podstawowej. Oferujemy kompleksowe wsparcie w procesie uczenia się, pomagając uczniom rozwijać ich umiejętności poznawcze, społeczne i emocjonalne.
Oferta zajęć indywidualnych obejmuje:
1. Diagnoza potrzeb edukacyjnych:
Przeprowadzamy kompleksową diagnozę potrzeb edukacyjnych ucznia, wykorzystując różnorodne narzędzia diagnostyczne, aby lepiej zrozumieć jego mocne strony, słabości i obszary do rozwoju.
Celem diagnozy jest ocena obecnego poziomu umiejętności poznawczych ucznia, w tym pamięć, uwagę, koncentrację, myślenie abstrakcyjne, analizę i wnioskowanie. Na podstawie tych wyników ustala się obszary, które wymagają dalszego rozwoju.
2. Spersonalizowane planowanie nauczania:
Na podstawie diagnozy potrzeb edukacyjnych tworzymy spersonalizowany plan nauczania, który uwzględnia indywidualne cele, zainteresowania i style uczenia się ucznia. Plan zawiera konkretne cele rozwojowe związane z umiejętnościami poznawczymi, takie jak poprawa pamięci krótko- i długotrwałej, zwiększenie koncentracji i uwagi, rozwijanie umiejętności wnioskowania czy doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów.
3. Indywidualne zajęcia terapeutyczne:
Oferujemy indywidualne sesje terapeutyczne prowadzone przez neurodydaktyka i Trenera Funkcji Poznawczych, które skupiają się na rozwijaniu umiejętności poznawczych, społecznych i emocjonalnych ucznia. Neurodydaktyk prowadzi różnorodne ćwiczenia kognitywne w formie zabawy, które są dostosowane do ucznia. Mogą to być ćwiczenia pamięciowe, logiczne, matematyczne, werbalne czy wzrokowo-przestrzenne, które angażują różne obszary mózgu i pomagają w ich dalszym rozwoju.
4. Wsparcie funkcji wykonawczych:
Zapewniamy wsparcie samodzielnej pracy, pomagając uczniowi w zrozumieniu treści, organizacji pracy oraz skutecznym planowaniu nauki. Neurodydaktyk uczy ucznia skutecznych strategii organizacyjnych, które pomagają mu w zarządzaniu czasem, planowaniu pracy i skupianiu uwagi. Może to obejmować naukę technik planowania, tworzenia harmonogramów, korzystania z notatek czy efektywnego dzielenia czasu na zadania.
5. Współpraca z rodzicami:
Współpracujemy z rodzicami, aby zapewnić spójne i skuteczne wsparcie w procesie uczenia się oraz dostosować strategie nauki. Współpraca obejmuje konsultację wstępną i po zakończonej terapii. Terapia indywidualna oscyluje od 3 miesięcy regularnych spotkań do 6 miesięcy, z możliwością kontynuacji. Zajęcia trwają 45 minut, w trakcie których dziecko eksploruje obszary terapii. Dominuje forma zabawy i ruchu.
Terapia neurodydaktyczna oddziaływuje na postęp w zakresie:
- myślenie i koncentrację
- uwagę
- regulację emocji i napięć
- kształtowanie pamięci długotrwałej
- rozwijanie umiejętności komunikacyjnych
- zarządzanie czasem
- wykonywanie zadań.
Zajęcia są skierowane do rodziców, którzy:
– chcą rozwijać potencjał kompetencji poznawczych swoich dzieci;
– chcą wspierać trudności i zaburzenia neurorozwojowe własnych dzieci.
Cykl terpautycznych spotkań z dzieckiem poprzedzony bedzie kosultacją z rodzicem. Na zakończenie terapii (sugerowana ilość spotkań z dzieckiem – 10) planowane jest kolejne spotkanie z rodzicem podsumowujące terapię.
Koszt jednego spotkania 180 złotych.
Zajęcia prowadzi doświadczona pedagożka w zakresie oligofrenopedagogiki, terapeutka Integracji Sensorycznej, certyfikowana Trenerka Funkcji Poznawczych, Neurodydaktyczka i Trenerka Kinezjologii Edukacyjnej (w trakcie) mgr Monika Góźdź
Skontaktuj się