Iwona Dudzińska

Psychoterapeutka młodzieżowa i rodzinna. Psychodietetyk, doradca zawodowy, dyplomowany
trener SWPS. 

Credo jako psychoterapeuty (za M. Bowen):

„Postrzeganie jednej osoby jako segmentu szerszego systemu rodzinnego
rządzi sposobem mojego myślenia i reagowania na jednostkę i zmieniło mój
stosunek do psychoterapii.”

Psychoterapeutka młodzieżowa i rodzinna, pracuje pod superwizją prof.
Ireny Namysłowskiej. Psychodietetyk, doradca zawodowy, dyplomowany
trener SWPS
.

Absolwentka Wydziału Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim ze
specjalizacją ogólną oraz „Wspieranie rozwoju osobowości”.

Ukończyła czteroletnie studium psychoterapii prowadzone przez MABOR
Centrum Psychologiczno – Medyczne i Centrum Doradztwa i Szkoleń w
Warszawie, atestowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne,  a także
szkolenie „Psychoterapia dzieci i młodzieży” prowadzone przez CBT
szkołę rekomendowaną przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i
Behawioralnej (PTTPB),  które jest członkiem European Association for
Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT).  Praktykę z terapii rodzin
odbyła w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii Dzieci i Młodzieży w
Zagórzu (filia w Józefowie) pod superwizją  prof. Ireny Namysłowskiej.

Ukończyła studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego oraz studium opiniowania sądowo–psychologicznego w Fundacji Dzieci Niczyje. Ponadto studia podyplomowe Psychodietetyka na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz Szkołę dla Rodziców i Wychowawców uprawniającą do prowadzenia warsztatów dla rodziców, zgodnie z założeniami tego programu.

Wiedzę oraz doświadczenie zawodowe rozwija w pracy z dziećmi, młodzieżą 
i rodzinami – udzielając pomocy psychologicznej, diagnozując, a także
prowadząc psychoterapię.
Oferuje pomoc psychologiczną i psychoterapię o charakterze systemowym, jednak w pracy swej odwołuje się do różnych kierunków
psychoterapeutycznych, szczególnie poznawczo-behawioralnego

Oferta:

  • psychoterapia indywidualna, par oraz rodzin,
  • diagnoza trudności rozwojowych i emocjonalnych dzieci i młodzieży,
  • warsztaty i spotkania edukacyjne dla rodziców,
  • konsultacje dla rodziców i  nauczycieli,
  • procesy mediacyjne na terenie szkół,
  • prowadzenie grup dla dzieci z trudnościami emocjonalnymi oraz
  • warsztaty wychowawcze dla rodziców,
  • szkolenia dla firm i instytucji