Psycholog młodzież (16+), dorośli.

Jestem psychologiem w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie poznawczo-behawioralnym (Centrum Terapii Poznawczej i Schematu INTEREGO – ośrodek rekomendowany przez PTTPB) oraz studiów podyplomowych z przygotowania pedagogicznego dla psychologów. Ukończyłam magisterskie studia psychologiczne na Uniwersytecie Warszawskim, realizując program specjalności psychoterapia.
Pracuję z młodzieżą (16+) oraz dorosłymi.
Udzielam wsparcia psychologicznego osobom doświadczającym:
- obniżonego nastroju, poczucia bezsensu,
- lęku o różnej treści,
- trudności w radzeniu sobie z emocjami, przewlekłego stresu,
- trudności w relacjach interpersonalnych, samotności, problemów w komunikacji,
- kryzysów życiowych (np. relacyjnych, zawodowych) lub egzystencjalnych (np. lęku przed śmiercią),
- niskiego poczucia własnej wartości.
Podstawą mojej pracy jest szacunek oraz akceptacja różnorodności, a także otwartość na indywidualne doświadczenia każdej osoby. Mój gabinet stanowi bezpieczne miejsce zarówno dla osób LGBT+, jak i dla osób o różnym wyznaniu czy pochodzeniu. Kluczowa jest dla mnie uważność na potrzeby drugiego człowieka oraz indywidualne podejście do jego trudności. Pracuję bez oceniania, w atmosferze zaufania, akceptacji i zrozumienia. Szczególny nacisk kładę na wspieranie osób w dostrzeganiu oraz wzmacnianiu ich zasobów, a także na pomoc w odzyskiwaniu sprawczości wobec trudności natury psychicznej. W swojej pracy czerpię przede wszystkim z technik poznawczo-behawioralnych, które pozwalają w sposób praktyczny łączyć teorię z codziennym doświadczeniem.
Posiadam bogate doświadczenie praktyczne, zdobyte między innymi w kontakcie z pacjentami szpitala psychiatrycznego, a także poprzez współprowadzenie oraz obserwację indywidualnych procesów psychoterapeutycznych w ramach specjalności akademickiej. Stale pogłębiam swoją wiedzę zarówno poprzez uczestnictwo w szkoleniach, jak i dzięki literaturze fachowej. Co więcej, swoją pracę regularnie poddaję superwizji, aby zapewniać jak najwyższą jakość wsparcia.

